Bu Blogda Ara

4 Haziran 2016 Cumartesi

İlk Görüşte Aşk

    Yaşadığım küçük çaplı sarsıntıyı atlattıktan, pelerin ihalesini de başka bir velîye havale ettikten sonra sıra kumaş meselesini halletmeye gelmişti.
     Basmayla tanışıklığımız çoook eski.Pazen eh,emprime'ye biterim mesela.Brokar; neye benzediğini Allah bilir ya sevdiğim bir şiir misali dolanır dilime bazen.Şantuk,tafta isimler hoş güzel de yolda karşılaşsak selam verir miydik birbirimize.
      Neyse altı üstü bir metre eteklik kumaş değil mi.
      Ben ki bunca zamandır geziyorum bu çarşıyı ya bu kumaşçı akideşle nirde olaki diye bir duraksadım önce.Sonra ata öğüdü -sakla samanı gelir zamanı -uyarısı üzerine vaktiyle gözüme kestirdiğim parça kumaşçıyı buldum.
       Pek de anlarmışcasına girdiğim mağazada yaşadığım duygu karmaşasını nasıl tarif etsem.Önce bir hüzün: öylesine ortalık yere bırakılı vermiş top top,renk renk,çeşit çeşit kumaşlar.Sonra aradığımı nasıl bulurum telaşı.Bir ara kendimi lunaparkta hangi oyuncağa seyirtsem şaşkınlığı yaşayan afacan modunda  yakaladım.
       Kumaşım siyah olacaktı.Şaşkın şaşkın bakınırken gözüme ilişiverdi.Oracıkta rafta duruyordu.
       Acaba...
       Biraz daha dolaştım sağa sola bakındım ama aklım onda kaldı.
      İlk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerekti.Ha bi gayret elimi uzattım.İlk izlenim fena değil.Oldu bu iş.Endamı boyu posu,dökümü de güzel.
       Eveeet kaçış bitti.Yarın bu etek dikilecek pazartesi de giyilecek.Size şimdiden iyi pazarlar bana da bol sabırlar.
     
   .



 

3 yorum:

  1. Hahaha aşkınızın resmini merakla bekliyorum 😉❤️

    YanıtlaSil
  2. Sağ ol Handan.Kaçan kovalanırmış peşimi bırakmıyo mezura makas ikilisi:))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...