Bu Blogda Ara

2 Ekim 2015 Cuma

Çalıkuşu

          İnternet ve dolayısı ile bloglarla tanışmam Mayıs ayında oldu.Becerikli hanımları keşfetmek,güzel yazıları ,kitaplarla ilgili yorumları okumak çok hoştu.
          Bloglar arasında dolaşırken çeşitli etkinlikler takılıyor insanın gözüne..Acaba dedikleriniz mutlaka oluyor ister istemez.Katıldığınızda etkinlikle ilgili paylaşımlar gerek.Benim de bunun için olanağım olmadığından kasap dükkanının önündeki kedi misali birçoğuna uzaktan bakmayı tercih ettim bir süre.
          Nurdan Hanımın kanaviçe etkinliği kayıtsız kalmaya çalıştıklarımdan.İlk önce okuyup geçtim. Sonra olur mu acabalar...Bir baktım yorum kısmına yazıyorum ilk denememde beceremedim tabii cahallık zor zanaat.
Çok teşekkür ediyorum kırmayıp dışarıdan katılımcı olarak kabul ettiler.
          Hepsi birbirinden güzeldi seçmek biraz zor olsa da eşimin de katkısıyla ''Çalıkuşu'' şablonunu tablo olarak işlemeye karar verdim.
       
          Ara ara fotoğrafladım.Bu ilk fotoğraf, umuyorum yakında çerçeveli halini de göreceğiz.Etkinlik 25 Aralık'ta sona erecek.Geç kalmış sayılmazsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...