Bu Blogda Ara

16 Ekim 2015 Cuma

Beş Dakika

           Beş dakika bekle git
     Sen İstinye'de bekle ben buradayım
     İçimde köpek gibi havlayan yalnızlığım
     Çünkü ben buradayım karanlıktayım
     Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git

     Çünkü elimi kestim beni kan tutuyor
     Şarabım bütün ekşi suyum soğuk
     Yanımda olmadın mı seni daha bir seviyorum
      Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git

      Yüzünü ıslatmadan ağlayabilir misin
      Yarı geceden sonra telefon ettin mi hiç
      Karanlık adamlar hüviyetini sordu mu
      Ben senin olmadığını arıyorum
      Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git

      Bana ait ne varsa seni korkutuyor
      Sana ait ne varsa hiçbiri benim değil
      Belki ölmek hakkımı kullanıyorum
      Belki gelmem gelemem beş dakika bekle git
                                                                                       Atilla İlhan


                                                                         



   

3 yorum:

  1. Atılla Ilhan oncelıkle annecıgımın cok sevdıgı bır saırdı

    Ikısı de nurlar ıcınde yatsın

    Sevgıler sıze Ayşe

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz,amin.Şairler de olmasa çekilmez olurdu bu dünya.Şiirle sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Atilla İlhan ve Yaşar daha ne olsun. Dinlemeden hayatta gitmem:))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...