Bu Blogda Ara

3 Ekim 2015 Cumartesi

Aman!...Dikkat

      Eylül tatlı tatlı geldi geçti.Ekim ayıyla nezle sezonu benim için açıldı.Çabuk atlatırım desem de resmen süründürüyor.
      Aslında hava çok güzel.Gün içinde güneş yakıyor, sanırım gece kendimi koruyamadım.Geçiş dönemleri hep sıkıntılı oluyor.Kendinize dikkat edin anacııım
      Elimde kocaman peçete poşeti hapşıra hapşıra dolaşıyorum evin içinde.El işlerini de serdim.Bitirmem gereken işler var.Ama bir süre dinlenecekler.
      Rutinler tamam da hiç bir şeyle uğraşmayınca kendimi suçlu gibi hissediyorum.Bende keçeden anahtarlık diktim.Gençlik dergilerinden birinin  verdiği hediye defterin üstünde görünce hoşuma gitti.Keçeyle oynamak güzelmiş.
     
              Sağlıkla kalın.
.                                                                                                  
                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkür ederiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...